Zvyšování výkonnosti a dopad na výsledky organizace je mantrou každého managementu. Ovšem mít jeden pohled na dosahování cílů ...
Zvyšování výkonnosti a dopad na výsledky organizace je mantrou každého managementu. Ovšem mít jeden pohled na dosahování cílů přes celou společnost je obtížné. A jak má pak vedení vědět, kam investovat prostředky do vzdělávání a rozvoje talentů, aby výsledky byly ještě lepší?
Jaké jsou vlastně charakteristiky výkonného zaměstnance či týmu?
Zveme vás na další HR snídani, kde se pokusíme odpovědět na některé z těchto otázek.
Určitě se podíváme na pravidelné roční hodnocení zaměstnanců a jak se dá analyticky zpracovat. Ale jsou i jiné ukazatele, které dobře definují výkon a úspěch. Například zákaznická spokojenost, zákaznická loajalita nebo fluktuace v týmu či obrat na zákazníka.
Nenecháme stranou ani kontinuální poskytování zpětné vazby, kterou firmy jako GE, Microsoft či IBM nahrazují tradiční systémy hodnocení.
Ukážeme si příklady z finančního sektoru, výroby a retailu.
Na závěr přidáme i tečku o etických dopadech podobných analýz a jak je prakticky využívat při plánování personálu.
A samozřejmě zapojíme i vás.
Akce bude probíhat jako obvykle v prostorách ČSOB Inspirace mezi 9-11 hod, snídaně se podává již od 8:30.
Vstup je pro registrované zdarma.
Těšíme se na setkání.