Angažovanost zaměstnanců je fenoménem, který v posledních letech přijaly i české organizace. Mnoho z nich angažovanost sleduje ...
Angažovanost zaměstnanců je fenoménem, který v posledních letech přijaly i české organizace. Mnoho z nich angažovanost sleduje a porovnává výsledky jednotlivých týmů mezi sebou. U těch slabších pak stanovuje akční plány, aby do dalšího měření byl výsledek lepší. Meziročně pak sleduje zlepšení/zhoršení celé organizace.
Velká část z nich však s angažovaností jako takovou dále nepracuje. Spokojí se s obecným tvrzením, že angažovaní zaměstnanci zkrátka podají větší výkon a to se projeví na vyšších tržbách. Ale to je tvrzení ze světa "jedna paní povídala", které nemusí interní management přijmout za své. V dnešní době je třeba rozhodnutí opírat o reálná (vlastní) data.
Odpovíme na otázky:
Zapojíme vás i do sdílení vlastních názorů.
Budeme se na vás těšit v obvyklém čase 9-11 hod. Neoficiálně s vámi rádi podiskutujeme až do 12 hod.