Zpět do sekce O nás

Tohle jsme my

Jsme lidé, kteří milují svojí práci.

Jan Pavelka

jan.pavelka@talterra.cz +420 602 834 625

Honza je zakladatel a ředitel společnosti Talterra. Za posledních 15 let si prošel různými pozicemi v nadnárodní korporaci. Účastnil se talentového programu, vedl český i regionální tým a podílel se na rozvoji svých kolegů. Následně pracoval na pozici ředitele malé konzultační společnosti a dodával HR řešení velkým zákaznickým organizacím. Ve volném čase je rád s rodinou v přírodě, včelaří, rybaří a pracuje se dřevem.

Jak jsou semnou klienti spokojení?

Kateřina Kománková

Kateřina má v Talteře na starosti administrativní podporu projektů a organizaci HR snídaní a školení. Pokud se přihlásíte na některou z našich akcí, Káťa Vám bude nápomocna od začátku až do konce. Má zkušenosti s náborem zaměstnanců v nadnárodní korporaci, orientuje se však také v dalších HR oblastech, jako například vzdělávání, motivace či pracovní právo.

Ve volném čase tančí latinskoamerické a standardní tance, contemporary dance či PortDeBras. 

Jak jsou semnou klienti spokojení?

Michaela Prouzová

Míša se orientuje ve mzdové problematice a související legislativě jako ryba ve vodě. Aktivně zpracovává mzdy a má tedy kontakt s každodenní praxí. Je členkou Asociace pro kolektivní vyjednávání, kde se řeší zapeklité problémy spojené s nejednoznačným výkladem zákonných ustanovení. Její zkušenosti s celou řadou personálních systémů jsou velmi užitečné při výběru a nasazování nových řešení. Navíc je neustále rozesmátá a v dobré náladě, tak je fajn ji mít na projektu. 

Jak jsou semnou klienti spokojení?

Jaroslav Pustina

Jarda je absolvent oboru psychologie na FFUK v Praze se zkušeností s vývojem a praktickým užitím psychodiagnostických nástrojů v personální praxi. Má za sebou úspěšnou účast na HR projektech pro mezinárodní i tuzemské firmy, kde pomáhal realizovat 360° zpětné vazby, assessment a developement centra, průzkumy spokojenosti a v neposlední řadě analyzoval faktory úspěchu na různých pozicích. Je naším odborníkem na datovou analýzu a statistické zpracování v R.

Jak jsou semnou klienti spokojení?

Veronika Kynclová

Veronika se zaměřuje na nastavování a efektivitu dílčích HR procesů, například hodnocení, vzdělávání či náboru. Nejdůležitější je pro ni vidět v každém procesu smysl a přidanou hodnotu – pokud toto chybí, pak je čas na změnu. Orientuje se také v oblasti pracovního práva. Kromě HR se věnuje rozvoji lidí prostřednictvím kurzů soft-skills (konkrétně například téma poskytování zpětné vazby).

Jak jsou semnou klienti spokojení?